Tuesday, May 29, 2007

reality bites

Once upon a time....incepusem sa stiu ceea ce simt, si dintr-o data gandurile mi s-au invalmasit sarmanele, de parca le-ar fi luat cineva de la capatul de sus...le-a ridicat si le-a amestecat ca pe niste spaghete, si cand credeam ca nu o sa mai inteleg nimic din viatza asta, dintr-o data mi s-a facut lumina, curat si profund si am inceput sa inteleg cine sunt, de unde vin si incotro o sa ma duc, pe cine sa iau cu mine, cat sa stea, de ce sa stea, am inteles ce caut eu aici, de ce am venit, cat o sa stau, cu cine o sa imi petrec timpul si cat o sa imi petrec razand, cat o sa-mi petrec plangand, cat timp sa ma gandesc profund la sensurile incalcite ale vietzii si daca o sa fac asta de ce o voi face si pentru ce motiv ascuns pe care nu stiam unde sa il xaut si daca vreodata o sa il gasesc....apoi.....s-a mijit o raza de soare prin fereastra mea acoperita toata numai de flori cataratoare, care sa catara ca nebunele catre cer dar nici macar nu stiu de ce o fac, pentru ele sau pentru cer....si cum spuneam s-a mijit raza aia de soare si eu m-am trezi uimita si fericita cu o singura intrebare: am gandurile invalmasite sau o ard aiurea numai in vise absurde?

1 comment:

Anonymous said...

O ardem aiurea cautand nu stiu si nici nu cred ca vom stii vreodata ce, dar stiu ca merita sa ne ardem pentru raza ce ne face sa zambim