Thursday, August 30, 2007

Imi place sa cred

Imi place sa cred ca inima mea va trai si dupa mine...atunci cand nu o sa mai fiu eu...oricare dintre cei pe care i-am iubit sau oricare dintre cei care ma iubesc, ar putea sa inchida ochii si sa-mi simta inima inauntrul lor...ce bine ar fi si ce minunat, ca atunci cand iubesti pe cineva...sa fie asa de usor (precum ai bea o cafea buna) sa inchizi ochii si apoi sa ii deschizi si omul de care ai nevoie sau care ar avea nevoie de tine sa apara acolo si totul sa fie ok....sa inchizi ochii si in loc de intuneric si de frig, sa fie lumina si o caldura placuta care sa te mangaie si sa te invaluie si sa iti dea un sentiment de nesfarsita dragoste si de nemuritoare fericire, sentimentul ala ca toate planurile ti-au iesit asa cum trebuia, ca ai reusit sa nu dezamagesti pe nimeni si ca nimeni nu te-a dezamagit.....mmmm....ce bine ar fi.

1 comment:

anna_ro12 said...

eu stiu doar ca atunci cand inchid ochii, voi sunteti cu mine, voi pe care eu va iubesc cum nu cred ca am sa mai iubesc vreun prieten...pt mine dispare frigul, ceata..totul...sunteti doar voi si cand deschid ochii...doar ca va pot vedea doar eu...iar fericirea mea este nebunia mea de a vedea ceea ce altii nu pot sa vada, pt ca sunteti doar ai mei...va iubesc...te iubesc