Thursday, August 30, 2007

simplu


Ce simplu si frumos este sa fii fericit! Pai daca e asa de ce nu o facem?? De ce nu ne oprim in fiecare zi...macar un moment si sa ne spunem noua si celor cu care suntem: Sunt fericit! ....Va zic eu...ei se vor uita la tine cu un zambet ciudat in coltul gurii si cu o privire mirata si o sa intrebe: Da? Dar de ce? ...pai nu stiu, asa pur si simplu....e foarte usor si mi-a venit mie sa zic: sunt fericit...ca exist, ca stau cu voi la masa, ca afara este cald si soare, ca pot sa va vad, ca pot sa va ascult, ca voi v-ati oprit un minut din ceea ce faceti si m-ati ascultat cand v-am spus ca sunt fericit...si-apoi v-ati mirat, ati zambit... si-am luat-o toti de la capat cu ceea ce faceam...dar clipa aia a ramas si ea agatata in vietile noastre si peste ani si ani cand o sa o cautam o vom gasi si ne vom bucura de ea zicand...stii, atunci dupa amiaza aia...frumoasa si calda cand am spus ca sunt fericita

No comments: