Monday, May 28, 2007

Agitatie

Poate imi spune si mie cineva........daca cineva citeste blogul asta al meu (desi am zis ca n-o sa-mi fac niciodata ..iata ca mi-am facut), de ce am in mine o continua agitatie. De exemplu: daca sunt aici, as vrea sa fiu acolo, daca fac asta ...as vrea sa fac altceva, daca am pantofi albi as vrea sa fi avut rosii...ma agit tot timpul...chiar si cand stau....ma gandesc ca totusi...sigur trebuie sa fac ceva, sa ma duc undeva, sa vb cu cineva, sa vb cineva cu mine....de ce pierd timpul...asa mi se pare...ca-l pierd....cand locuiam in Olanda, vroiam acasa, cand sunt acasa vreau in Olanda, daca sunt afara....as vrea sa fiu in casa, daca dorm vreau sa ma trezesc.....what the fuck>?

1 comment:

radukisu@yahoo.com said...

Vroiam sa impart ziua in zi si in noapte, si ziua in a merge in oras si a ma intoarce acasa,... si noaptea in a dormi si a visa.
De ce caut sa impart viata in farame mici? De ce imi doresc sa fiu intr-un loc ca imediat sa fug de acolo in alta parte.
Raspunsul pe care l-am descoperit e ca impartind ziua si viata si trairile in fragmente de mici stari de bine, in mod incredibil, lumea mea nu se face praf ci se comprima si se naste acea continuitate care ma face sa simt ca traiesc, ca sunt viu si ca micile stari de bine duc la un bine mai mare care insesizabil ma duce spre o stare efemera de fericire.