Monday, May 28, 2007

Happy mood!

Pai ma gandeam ce poate sa-mi creeze mie un happy mood....intr-o dimineatza de martzi cum e cea de azi: ploaia racoroasa care spala mizeria de la noi de pe strazi si de la noi din suflete, sa ma trezesc devreme sa-mi fac o cafea (sau ness), sa-mi aprind tigara de dimineatza, sa deschid geamul, sa ma imbrac cu miscari lenese dar totusi cu un pic de graba, sa ma urc in masina mea cea sexy....si sa dau drumul la muzica....prima melodie "SUPREME"....a lui Robbie....apoi dau mai tare......si plec.....the rest is history :))

2 comments:

absolutprogressive said...

Neata, vreau doar sa iti zic doar doua chesti :
1 ai dreptate in prinivnta ploii, k ne spala asfaltu de jeg :))
2 ai intradevar o masina foarte sexi :> , in rest iti urez o zi minunata si plina de surprize placute.

Eu Ana said...

jtiam eu ca o sa scrii ceva frumos....si tu sa ai o zi buna...k io o safiu la Phare toata ziua.....deci sucks!