Sunday, February 3, 2008

de multe ori

De multe ori mi-ar placea sa ma opresc pentru un timp din valtoarea ametitoare a vietii, din acest malaxor fericit sau nefericit care ma mesteca si ma amesteca cu tot ce vrea el si cu tot ce vreau eu. Mi-ar placea si cateodata o fac fara doar si poate. Ma ridic subtil sau poate prea brusc si incerc sa-mi imaginez lumea asa cum nu e...blanda si intelegatoare, cu puterea de a accepta sa te opresti si sa te intorci in pagina ta, sa stergi cu un simplu delete ceea ce ai gresit, sa mai adaugi un punct pe i sau o virgula sau trei puncte de suspensie...ce incerc sa spun? nici eu nu mai stiu, sau stiu si hai ca imi fac curajul sa o spun desi suna a cliseu...imi doresc sa traiesc o viata ca in filmele bune, o viata cu un final fericit sau poate si mai bine...o viata fara sfarsit, tinerete fara batranete si viata fara de moarte si cel mai important si mai frumos...o iubire ca in filme...o iubire duuuulce si fara de sfarsit cu o casa pe malul unui lac, unde ea picteaza si el o iubeste si ii aduce flori dimineata, unde ploaia ii prinde pe amandoi si ei nu alearga de ea, unde ei fac dragoste iar si iar in acelasi pat de unde dimineatza se vede un rasarit senzational.
De multe ori inchid ochii si imi imaginez toate astea, ca atunci cand ii deschid sa fiu sigura ca toate lucrurrile astea mi se vor intampla si mie!

1 comment:

Anonymous said...

femeie.... wake up!