Wednesday, October 17, 2007

viatza prin alti ochi

Adineauri mi=au fugit gandurile atat de departe incat nici nu am apucat sa=mi dau seama unde si nici macar de ce...atat de repede incat nici nu stiam ce-i cu ele si de ce fac asta; apoi am realizat ca printr-o minune ca poate gandurile mele s-au plictisit de mine si pentru o clipa, doua sau noua s-au hotarat sa poposeasca in capul altcuiva, din alt colt de lume si ascunse intr=un colt de canapea s-au hotarat sa vada viata prin ochii altcuiva. Stiu sigur ca vor veni la fel de repede inapoi si mojicele isi vor da seama ca nu s-au ales cu nimic din calatoria asta imaginara, pentru ca le- a fost atat de frica de ceea ce vor vedea incat au ales sa inchida ochii si sa nu vada nimic.S-au intors fricoase in capsorul meu stiind ca si-au facut ideea lor despre lume si ca lumea vazuta prin ochii mei este frumoasa pentru ele doar pentru simplu fapt ca e lumea lor, oamenii care imi sunt dragi mie le sunt dragi si lor, locurile care ma extaziaza pe mine le plac si lor...si-atunci la ce bun sa vezi viatza prin alti ochi?

1 comment:

Anonymous said...

Asta in cazul in care tu nu esti orb... dar daca tu esti si lumea pe care o vezi e in bezna, ce faci atunci?? Inveti oare sa asculti, sa simti, sa gusti ca sa iti faci o idee de ceea ce traiesti? Si atunci nu doar vezi ci chiar traiesti... :)