Tuesday, March 17, 2009

suspect

Suspect de calma ma invart printre o multime de suflete suspect de ravasite....si in mintea mea chinuita de atata dorinta ca toata lumea sa fie happy, incerc sa zambesc fiecarui om oricat de incrancenat pare! Si nu inteleg, oricat as incerca de ce oamenii isi doresc atat de tare sa fie tristi! Cocotata pe raza mea de fericire, nu inteleg nici in ruptul capului de ce nu ne putem vedea de crampeiul asta de viatza fara a ne face probleme din orice, fara a vedea lumina care ne inconjoara. Pe zi ce trece simt ca lumea plasmuita de mintea mea de copil se darama incet incet in fatza mea, pentru ca parca nimeni nu vrea sa fie fericit nicicum, nimeni nu vrea sa zambeasca doar pentru faptul ca suntem capabili sa ne trezim dimineatza, ca ne putem uita in ochii mamei cei plini de iubire fara margini, ca ne putem strange iubitul in brate, ca putem cu ochi avizi sa privim lumea asta frumoasa plina de albastru, de lacuri, de verde....Totul e frumos si suav si mi=am promis ca niciodata nu vreau sa mai vad oameni incrancenati, tristi, timorati si frustrati......mi-am promis ca de acum inkolo o sa privesc prin ei si nu o sa ii las niciodata sa ma atinga!

4 comments:

Anonymous said...

Sper ca promisiunea asta sa merite sa o tii, chiar daca, consider eu, nu e decat altceva decat o deformare a adevarului, ambalata de la tetra pak :D

Anonymous said...

fff bine da i in pula mea de seci,posaci,pesimisti.,imbracati in culori triste ...gata sa se schimbe si le ridem din nou pe strada ....te pup

Eu Ana said...

cine e domne anonymusssss?

Iepurila said...

Word up sister...i got ur back on this one...fo' sure ! :P