Tuesday, October 26, 2010

Ce am fost, ce suntem, ce trebuia sa fim, ce vom fi?

Am fost mici, nestiutori, repeziti, frumosi, inocenti, soimi ai patriei, pionieri... Apoi am fost rebeli, rockeri, punkeri, agitati, tristi, neintelesi, cu vise mari, cu vise mici, am zis ca facem, ca dregem, ca schimbam, ca noi nu acceptam, ca noi nu vrem, ca noi nu o sa fim ca ei... doar vise...Apoi am fost scarbiti, am plecat, ne-a fost dor, ne-am intors, am fost din nou un fel de pioneri, am incercat, am strans din dinti, n-am mai zambit fals, am fost pusi pe cearta, pe hartza, nu ne-a convenit sistemul, nu ne-a interesat, ba ne=a interesat, ne-am certat, ne-am impacat, am luat=o de la capat. Acum suntem mari, nestiutori, lenti, ne intereseaza, ba nu ne intereseaza, avem rate, avem familii, avem case, zambim fortat, ne oprim dar nu ne uitam, mergem mai departe...mergem toti in acelasi loc asa ca de ce sa ne mai agitam.

No comments: